پرنسس زهراپرنسس زهرا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
محمد عزیزممحمد عزیزم، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ زیبای منوبلاگ زیبای من، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
بهترین مامان دنیابهترین مامان دنیا، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
بهترین بابای دنیابهترین بابای دنیا، تا این لحظه: 44 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
دانیال کوچولودانیال کوچولو، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
سینا کوچولوسینا کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
ساره کوچولوساره کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
محدثه عزیزممحدثه عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
زینب دختر عمه گلمزینب دختر عمه گلم، تا این لحظه: 19 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
فاطمه دختر عمه امفاطمه دختر عمه ام، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
ساجده دختر عمومساجده دختر عموم، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
حانیه دختر عمومحانیه دختر عموم، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
دوستم گلم زهرادوستم گلم زهرا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
دوست قشنگم بیتادوست قشنگم بیتا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه سن داره
دوست مهربونم عارفهدوست مهربونم عارفه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
دوست خوبم فائزهدوست خوبم فائزه، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
دوست عزیزم حنانهدوست عزیزم حنانه، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
دوست باحالم سارادوست باحالم سارا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
دوست نازم نرگسدوست نازم نرگس، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
دوست مجازیم ستایشدوست مجازیم ستایش، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

^^خاطرات شکلاتی من^^

خاطرات اخرین ماه پاییز

1399/9/28 21:35
نویسنده : پرنسس زهرا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

مرسی که تنهام نذاشتید و شدیم 5 تا

انشالله به زودی به امار 32 یعنی وبلاگ قبلی میرسیم

ئ البته بیشتر از ان

خب!اومدم تو این پست همونطور که توی پست قبلی گفته بودم عکسارو اپلود کنم

پس بزن بریمممممممممممممممممممممممم

اول از همه عکسای درس شیرین تر از عسل ریاضی!

خب از ریاضی زیاد عکس نداشتم حالا اگر پیدا کردم میزارم

درس شکلاتی فارسی!

درس هدیه های اسمانی!

وحالا درس علوم تجربی!

 و رسیدیم به درس عشق مطالعات اجتماعی^^

خب اینم اجتماعی

اینم درس نگارش

اینم جامونده از فارسی که برای درس ازاد بود

تفکر هم چیز خاصی نداشت عکس نگرفتم

اینم درس زیبای قران

24 اذر هم ارزیابی ماه اذر قران داشتیم که خداروشکر نمرم خیلی خوب شد

هنوز هم امتحانات اذر رو ندادیم پایان ماه میدیم این امتحان هارو

نمره های مهر و ابانمم همش خیلی خوب شد

اینم ازمون قران

خودم تعجب میکنم واقعا 4 تا غلط نداشتم شاید شاید 2 تا داشتم

نمیدونم از غلط منظورش چیه

ایا مکث هم غلط حساب میشه؟نمیدونم شاید برای خانممون میشه

این ماه هم من داور قران نشدم

عندلیبی با 0 غلط داور شد

بقیه هم با 1 یا 2 غلط داور شدند

کلا این ماه هم 4 تا داور داریم

اینم ازمون ورزش بود کهخانم جوازی یه فیلم فرستادمند و ما باید انجام میدادیم و جدولشو میفرستادیم

خب حالا میریم سراغ مشق های فوق

این درس احکام

اینم درس خوانش و نگارش

اینم تکلیف نقاشی این هفته

خب فوق ها تمام شد!

البته ما چند تا فوق برنامه دیگه هم داریم ولی اونا رو دیگه نذاشتم

اینم چت من با سارا جونم که این روزا از همهدوستام بهم نزدیک تره

خب اینم یک قسمت خیلی کوتاه از چت من با صغری(سارا جانم)

البته میدونم اصلا به ترتیب اپ نشده واقعا ببخشید

اندر احوالات گالری بنده

این هم دوخت هامون در دفترچه پارچه ای

این هم دفتر های فوق برنامم

البته بیشترش با انتخاب برادر جان بوده است

دفتر های درسی

اون فیلشاه برای علومم که علی برام خریده

اون کفشیه کع خودم عاشقشم با انتخاب خودم بوده و دقتر املا و انشام هستش

اون قرمزه دفتر ریاضیم

خرسیه دفتر فارسیم

و این هم محتویات رنگی رنگی جامدادی من

و البته زیاد!

یعنی باورتون میشه من فقط 3 تا خودکار ابی دارم؟

همش جمع میکنم

به طوری که خودکار به اعضای خونه میدم و هرکس خودکارش گم بشه از من میگیره

خب اینم اتفاقات این چند روز

بازم میام پیشتون دوستی گلم 

خدانگهدار

پسندها (4)

نظرات (2)

RayaRaya
28 آذر 99 23:00
عزیزم چه پست قشنگی😘
دنبالت کردم،خوشحال میشم دنبالم کنی😊
پرنسس زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
چشم میام
اسم وبلاگت چیه
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
28 آذر 99 23:15
چه خوب😍😍😍
با اینکه من با مشق کلا مشکل دارم😑
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی😍😍😍😉❤❤
پرنسس زهرا
پاسخ
چشم حتما میام گلم
فقط اسم وبلاگت رو بگو